Hej

Ja halloj! Tänkte bara skriva nat sa att ni inte tror att jag har gatt upp i rök. Jag tror att jag tog i lite för hart innan pask. Det blev ju lite naturlig paus där och sen när jag aterkom sa var all inspiration borta, totalt! Inte kul och därför har det varken blivit inlägg eller särsklit mycket gjort. Fast nu haller den pa att smyga sig tillbaka igen vilket känns bra. Jag blir lite galen pa att här är sa lite plats ocksa, halva tiden gar ju at till att skyffla runt alla grejer sa att man har nagonstans att jobba. Flytta har vi varken rad eller lust med, sa det fick bli ett ikeabesök istället :-) Javvist, medan resten av hannover var ute och gottade sig i sommarsol igar tillbringade jag 5 timmar inne pa svenskt möbelvaruhus och frossade bland hyllor och annat. Ähum, det andra var kanelbullen i restaurangen och ballerinakexen i Schwedenshoppen :-D Mmm, najs, det var länge sen! I alla fall kommer det lite rumsliga förhöjare hit pa onsdag men hialös som jag var har jag redan ägnat maaaanga timmar at förberedelserna. Man maste nämligen pussla inte sa lite och flytta runt pa massor för att det ska bli bättre. Tror det ska lyckas..

Cmig finns förresten numera pa Rumba! Stolt jag! Dessutom gar det tydligen galet bra i affären i Lund, en del grejer var redan slut redan efter nagra dagar sa jag fick akutskicka lite till :-)

Trevlig söndag!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har redan sålt några plagg i butiken! Det är jätte skoj! Sålde innan jag ens packat upp dem klart!=)

2007-04-15 @ 10:19:23
Postat av: Beatas fanklub! /Karolina

Stolt är precis vad du ska vara! /Karolina

2007-04-15 @ 10:35:56
Postat av: Billabongen

Oooh, härligt att du är tillbaka die Lotten! Vi har saknat dig här hemma! :D

2007-04-15 @ 15:12:00
Postat av: Lotta

Ibland blir man liksom bara lycklig av saker, känner så för dina kläder. Vill ha vuxenbyxor! Måste man sy själv eller går det att beställa..?

2007-04-16 @ 09:58:27
Postat av: Helena

Du jobbar så hårt Lottis. Men även en kreatör måste få hjärnsläpp ibland. Jag är också sugen på dina velorbyxor... även om det kanske är lite varmt under sommaren. För nu har vi värme och sol även i den svenska huvudstaden :)
Kram från Helena.

2007-04-16 @ 16:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0