Shorts o linne

r?tt linne cerica shorts

Ja men om man skulle skriva lite igen :-) Det är full rulle här som vanligt, sa man hinner inte med hälften av allt som borde göras ju! Men jag kan i alla fall meddela att jag har kommit igang med lite shortsproduktion och lille rävligen fick modella idag och det maste ju visas upp!

    

Finfina bralls baserade pa förra arets modell, fast med ännu luite bättre passform. Här syns stl 80/86 pa snyggaste tygblöjebaken :-)
Och nä, nat plageri var det inte heller. Här var ca 22 grader idag mmm, skönt! Lagom för shorts o linne pa bakgarden ett tag medan mamma lekte med kameran.
Maste fa visa hur tjusiga mina grejer blev pa Harmoni Barn ocksa, nu har de hamnat i nätbutiken :-) Och kuuul är att det gar bra för etsningarna jag lade upp pa tradera för ett tag sen, me like!
Och sa far jag ursäkta mig lite för att jag är lite dalig pa att maila ibland nuförtiden. Vet att det finns en del i inkorgen som jag inte ens har svarat pa... beror saklart pa att det är mycketmycket men jag ska försöka fa till svar och leveranser sa fort jag hinner!

Nu tänkte jag trycka massor. Fa se hur mycket jag hinner/orkar. Har nämligen insett att det är traaaakigt att sta och stryka alla grejer, det maste man göra för att fixera färgen. Och istället packar jag hellre ihop allt och promenixar till killen som fixar mina ramar. Där finns nämligen en gigantisk maskin, vad den nu kan tänkas heta, där tröjorna gar igenom en varmluftskanal pa ett band och det är sa underbart skönt alternativ till strykningen! Blir nog bättre ocksa, ifall man skulle raka ha missat nan fläck, det kan ju inte hända här. I alla fall har jag bokat mig en tid imorgon och till dess vill jag ju ha massormassor av färdigtryckta grejer med mig :-)

Ha en finfin tisdag! :-)

Kommentarer
Postat av: Therese

tuuusen tack för de urgosiga små shortsen som simon visar upp här ovan!! FINA!

Tilde blev så fin och färgglad i sina nya byxor också! De skulle absolut användas direkt! Bra betyg! ;)

Tjing!

2007-04-25 @ 14:10:13
URL: http://www.rowas.blogg.se
Postat av: Billabongen

Sicken snygging! Och vilka härliga shorts! Jag väntar mig aldrig något annat från i och för sig, men jag måste ju tala om det då och då så du inte glömmer som man så lätt gör såhär på gamla dar'! .D

2007-04-25 @ 23:23:54
Postat av: Anna-Lena

Trevlig Valborg!
Kram

2007-04-30 @ 08:21:12
Postat av: sussi

Hejhopp :)
Kikar in och önskar er en underbar Valborgs!! Fast ni har nog ingen majbrasa i Tyskland!!? ;)
*kramar*

2007-04-30 @ 11:53:49
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0