Malmö

Japp, da är det snart dags för lite försäljning igen. Det blir pa Malmöfestivalen och jag kommer att sta vid Södertull (tror att det heter det). Det är den lilla parken intill kanalen lite snett bakom Gustav Adolfs torg, där vid Burger King. Sa ifall man finns i Malmö med omnejd och är sugen pa lite fina kläder sa är det bara att titta förbi :-D Det är Lördag-Söndag som gäller, den 18-19 augusti alltsa och klockan 11-22, välkomna!

Och annars är det bara lite kvar pa semestern, jag är hemma om ca en vecka igen. Har fatt en del mail om beställningar som jag har lite daligt samvete för att jag inte har svarat pa ännu, men det kommer... hall ut!! Vi bor för tillfället i kappsäck och da far affären inte följa med :-)

Kommentarer
Postat av: Mia

NEJ! Jag missade dig totalt. Var inte ens hemma i Malmö i helgen :( Du kommer inte stå där senare i veckan med??

2007-08-21 @ 21:42:03
Postat av: Lotten

Karolina
Ja det är attans att det är sa langt :-)
Mia
Oh nej tyvärr... jag är hemma sedan nagra dagar. Men man är ju alltid välkommen att besöka mig här och även shoppa loss ifall man vill det ;-)

2007-08-25 @ 13:06:52
URL: http://cmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0