Nytt visitkort

Jäpp. Nu har lagret av gamla visitkort tagit slut och efter en tid av endast vita faninga sma lappar i folks paket har jag nu tagit mig samman och fixat nya. Passade pa att uppdatera dem lite ocksa, pa de gamla star det ju grafik och tröjtryck, och nu är det ju mer sy och tryck som gäller. Sa här blev det:

nytt karta de visita

Sa det kommer numera att möta folk när de öppnar paket fran Cmig, och ja, ett och annat klädesplagg ocksa da :-)

För tva inlägg sen skrev jag hur min landskapsarkitektande tysk hade vunnit en resa i en tävling. Och nu har han gjort det igen!! Idag fick vi reda pa att hans projekt har vunnit en till tävling och far därför inkassera en massa kosing i London! Sa da spontanbokades en resa dit om en vecka, vi vill ju inte missa prisceremonin! Han är bland de tre bästa och vinnaren meddelas där. Ska bli fint med en liten minisemster efter allt jobbande, här ser man ingen större skillnad pa vardag och helg (men roligt är det, annars hade jag ju inte hallit pa med det här). Vi blir borta fem dagar.

Imorgon kommer en god vän fran Spanien pa besök pa obestämd tid. Vi har delat en 10 kvadratmeter (högst...!) litet rum i tva manader, sa vi känner varandra väl :-) Men nu har vi inte setts pa nästan tva ar. Hon är en stor konstnärssjäl, sa jag tror inte att hon har nagonting emot lite nattarbete. Nu ska jag sätta tänderna i lite beställningar här.

Kommentarer
Postat av: Yogini

Vad roligt att det flyter på och går bra både för dig och din landskapsaritekt! Låter härligt med en minisemester som kanske ger dig massor av inspiration! Önskar dig en skön dag och en produktiv natt!

2007-02-07 @ 10:11:35
URL: http://yogini.blogg.se
Postat av: Sussi

Jättesnyggt!!
Vad skoj m spanskt besök - ha d så trevligt :)

2007-02-07 @ 11:01:44
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Beatas fanklub! /Karolina

Jag är så jätteglad att jag hittade dig! Hoppas du har möjlighet att fortsätta på heltid , jag vill beställa mer av dina verk .Det är så roligt att följa hur det går och det nya som händer med dina ideer. Det är som att du får vara mina armar! Samtidigt som det är häftigt att se att det verkligen går att komma ut med sina grejer, så känner jag en sorg i mig för att min kropp värker så mycket. För jag har precis som du det här inom mig .Kreativiteten!Glädjen!Men jag är glad om du vill fortsätta ha mig som kund,länge! Önskar dig all lycka!/Kramar Karolina

2007-02-07 @ 11:38:17
Postat av: Billabongen

Oj, blev kortet klart så snabbt! Skitsnyggt! Ser fram emot att få ett i något paket inom en snar framtid! .D Måste bara bestämma mig för vad jag ska köpa först!

2007-02-07 @ 12:58:14
Postat av: Anna-Lena

Fint!!
Kul med minisemester:)
Ha en bra dag!

2007-02-07 @ 13:03:26
URL: http://annalena.webblogg.se
Postat av: Tjatter

Tack tack tack för kläderna som kom i dag! Både byxorna och bodyn är superfina :-)
Ha en skön minisemester!
//Louise

2007-02-08 @ 12:53:00
URL: http://tjatter.wordpress.com
Postat av: Lotten

Yogini
Tack! Ja det ska bli skönt med semester :-)

Sussi
Oooh, besöket är här och det är trevligt!

Karolina
Tusen tack för jättefin kommentar, jag blev allt lite rörd där... :-)

Billabongen
Bara att välja och vraka :-D Kul att du gillade kortet!

Anna-Lena
Tack :-)

Tjatter
Härligt med nöjd kund igen :-) Du sitter ju pa världpremiären där, orangea med brun mudd :-D Tack för trevlig affär!

2007-02-09 @ 10:30:56
URL: http://cmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0