Den är här!

Javisst! Nu har den kommit. Igar vid middagstid ringde det helt oväntat (jag trodde att det skulle dröja längre) pa porttelefonen och där nere stod en gubbe som ville in med tva stora lador. Det var verkligen oväntat eftersom jag var iklädd ett par tjusiga poplangkalingar med mycket knän i, hehe. Tur att man bor tva trappor upp sa detta hann atgärdas innan man var tvungen att se nat sanär representabel ut.  Nästan alltingsom jag hade beställt var där. Det är ju nästan alltid nat som saknas, men det hoppas jag kunna atgärda nästa gang. Det blev massor av röda, bruna och vita grejer. Även lite grönt, orange och naturvitt. De sistnämnda var de ekologiska sakerna och precis allting var hur fint som helst! Och sonens lycka var total när han fick dra fram sakerna ur ladorna som stod pa sängen. Min lycka var da lite mindre total när jag senare pa kvällen ägnade trekvart at att sortera och vika ihop allting igen, men men, det var det ju värt! Vad gör man inte för en glad son? :)
Bilderna blev jättesuddiga eftersom jag ogillar blixt och ljuset inte var nan höjdare. Men man kan ju se lite av stämningen ända.

röd tröja o bruna byxor
Här provas byxor och en röd tröja.

brun dress o kalsong i sikt
Luvtröja och matchande byxor. Observera de tjusiga kalingarna pa sängen. Oooooi sa flotta dom är. (Även pa) Var bara tvungen att provbeställa dom.

simon gar loss i leveransen
Röj bland kläderna

röd mössa o tröja
Röda mössor fanns det ocksa.

Det har tyvärr inte hunnit bli nat tryckt pa det hela ännu. Har ägnat natten at att komma igen pa byxfronten. Folk är ju som tokiga i dom pa tradera :) Kulkul!! Nu ligger det 2 st i stl 104 och väntar pa att läggas upp. Maste fixa schyssta bilder pa dom först bara. Kanske nan som kan tänkas vara intresserad? Jag nämner inga namn ;)

Jag ringde förresten till stället där jag beställer loggan igar ocksa, och hon erkände att det var hennes fel. Phu! Jag var rädd där att jag hade missat nat och det gjorde ju inte saken bättre att jag hade hunnit kasta var mailväxling. Men nu ska dom felaktiga alltsa skickas tillbaka och jag far nya. Men först nästa vecka vilket är attans eftersom dom jag har börjar sina. Sa jag far ta och använda nagra knalloranga. Dom funkar rätt okej pa en del färger.

Nä, nu tänkte jag hinna sova en liten liten lur innan det är dags för dag.

/Lotten

Kommentarer
Postat av: martina

Hej! Tack för nyårs-sms:et! vet inte om du fick mitt svar, såg nämligen på morgonen att det låg i ej skickade, dålig täckning ute i bushen!
Hoppas att du hade en kul tysk-jul (vilken upplevelse.. heheh) tom mer kål än i Sverige eller? :-)

2007-01-05 @ 08:17:57
Postat av: Lotten

Martina
Det är inte utan att jag undrar vilken bush du var i? ;)

2007-01-05 @ 08:22:35
URL: http://cmig.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Kul med allt nytt:) och Simon ser ju ut att trivas;)
Ha en toppendag!

2007-01-05 @ 11:10:08
Postat av: martina

hehe, Nyköpings-bushen, den afrikanska får vänta tills den 27:e februari...!

2007-01-05 @ 11:13:30
Postat av: Sussi

Vilka härliga bilder :)
Ha en fortsatt trevlig helg!
Hoppas du fick mitt mail!??

2007-01-06 @ 13:22:57
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: jennie m malva

Gud så fina kläderna var. Väntar med spänning på att få se dom med tryck. Simon är en sån sötis. Väntar och längtar såååååå efter min beställning, ungefär 2 veckor kvar nu tills barnbidrag... Stor kram på dig!!!

2007-01-07 @ 11:32:03
URL: http://albinomalva.blogg.se
Postat av: Kajsa Oehm

Hej Kära Lotten!

Vilken fin blogg! Det var så synd att det sket sig med Berlin, men allt körde loksom ihop sig. Robert, som hade sagt frön början att vi kunde vara där, skulle precis åka iväg och hans brorsa som tydligen också bodde där (?) skulle precis flytta till Mexico och inga extra nycklar och bla bla bla....Men nästa gån, dvs S.N.A.R.T så fixar vi allt i förväg hehe...Stor kram Kajsa

2007-01-07 @ 17:46:59
Postat av: Lotten

Anna-Lena
Ja Simon trivdes som fisken i vattnet! Lite för bra nästan. Det var gallskrik när jag stängde dörren om dom stackars kläderna. Leksakstips, köp en lada kläder för 13 000 och ställ framför bäbis sa ska ni nog se att den blir glad :)

Sussi
Tackars :) Helgen blev fin, hoppas din var det med! Mailet är fatt och besvarat nu. Jag var lite seg där...

Martina
Det där med bush kan ju sa lätt misstolkas ;)

jennie m malva
O tack! Ja nu är det inte langt kvar innan manchestrarna är hos dig! :)

Kajsa
Ja det var attans! Fast ända liiiite tur. För jag var ju hur snorig och rosslig som helst! Vi far ta nya tag nästa gang, det är ju inte sista gangen du kommer till Tyskland! :) Och jag kommer ju till Malmö sen nan gang ocksa. Hmmm, när ska jag ha tid till det? Hehe. Du far helt enkelt tvangsbjudain mig sa kör vi arbetsläger :) Tryckelitryck!! Kram!

2007-01-07 @ 18:43:08
URL: http://cmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0