Linne, någon?

image364

Ja nu är det ju äntligen varmt och trevligt igen, härligt! Är det då inte dags för lite tjusiga Fiat Polski-linnen för att fira sommaren i tjusig färgkavalkad? Jag har laddat upp med orangea, röda och gröna i alla storlekar mellan 68-104. 145 pix +19 i porto och ett av dem kan bli ditt! :-D

Och för övrigt har jag precis blivit klar med grejer till LitenpåLandet som kommer att skickas idag! Är i beta-av-beställningar-tagen just nu. Efter nattens symaraton har jag nämligen blivit klar med, hmmm, hela 6 beställningar, och affären då, det känns fint :-) Då återstår bara lite packande och en promenix till posten senare idag. Jamen då går väl jag och packar lite nu då. Hoppas det är lika soligt och fint i Sverige som här!

Kommentarer
Postat av: Jessica - Rumba

Åhhh...de gröna vill jag ju ha!
Men jag köpte inga va?? Minns inte...hihih! =)

2007-06-07 @ 22:40:01
Postat av: Beatas fanklub! /Karolina

Var det inte du som skulle hålla dig ifrån Tradera?
;-) Kram Karolina

2007-06-11 @ 20:04:45
Postat av: Lotten

Jessica
Hihi, ja det är bara att komma in med en beställning i sa fall :-D
Karolina
Jooe, tills jag var färdig med alla andra beställningar.... nu fick det bli en omgang till för att skrapa ihop lite semesterpengar. Kontot blev sa ruggigt tomt efter senaste tidens storinköp av tyger och t-tröjor. Och det gar ju fint där... ;-)

2007-06-11 @ 22:34:24
URL: http://cmig.blogg.se
Postat av: Jennie m malva

Igår kom paketet!!! Guuuud så fina kläder, och skorna var hur bra som helst. Hälsa o tacka, säg att jag är jättenöjd!!! O tack för bonusen, grönt är ju min favvo-färg. Malva blev jättefin i den. Är redan sugen på en ny beställning men jag ska försöka hålla mig lite. :) Tusen tack, du är bäst!!

2007-06-12 @ 08:42:25
URL: http://albinomalva.blogg.se
Postat av: sussi

Kikar in och önskar dig en fin sommar :)
/Kram Sussi

2007-06-13 @ 21:58:19
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0