opaus

Nä nu pausar jag såklart inte längre. Hinner däremot illa med att blogga eftersom det är full produktion :-D Äntligen har jag fått iväg en stor leverans till väntande rumba! Jippie! Beställda kläder har även anlänt för att göra färdigt Litenpålandet-beställningen, så det är nästa projekt. Och så lite privatbeställningar däremellan såklart.
Hmmm, få se om jag hittar någon spännande bild att pryda detta trista inlägg med.

image362

Sådärja, det blev Simons nya shorts. Finns mer tyg så det kommer att blir fler så småningsom. Jag har förresten dragit ner på traderandet på sistone, och det är faktiskt ganska skönt. Har ju tillräckligt att göra i alla fall med beställningar. Få se om det blir mer igen eller om jag håller där helt enkelt :-) Nä, nu ska jag ha söndag.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhhh...jag ser framemot ett stort paket!

2007-06-05 @ 11:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0