short blev knickers

image365

Just det, som rubriken säger. Jag gjorde ett par shorts och utgick fran mönstret för vanliga långbyxor stl 104 och tänkte att det skulle bli ett par shorts i den storleken. Och det blev det också. Men sonen fick ocksa hoppa i dem med sin jätteblöja för skojs skull och oj så bra de satt! :-) Så nu är de helt enkelt både. Nu har ju han redan ett par vanliga shorts i denna färgkombo, så det blir till att sy ett par till i en annan färg åt honom och så får dessa gå till bättre behövande.

Skön sommar har vi fortfarande! Mmm. På dagarna är det mest ute som gäller och så blir det jobb på kvällarna, fast det är ju egentligen som vanligt. Jag kör en sista traderaräd innan sommaruppehåll om några veckor så det är bara att hoppa in och fynda ;-) Ska bli trevligt med lite sensommar i Sverige. 

Jag brukar ju vara den som skickar paket, men oj vilken trevlig post jag fick idag!! Tjejen som ligger bakom LipFish har hittat till mina kläder och vi körde en byteshandel. Så nu får sonen lite variation i sin garderob med bl.a. en supercool aptröja som blev favoriten direkt! Jättefina saker helt enkelt och vi blev jätteglada! :-)

Hör hur någon börjar vakna nu....

Kommentarer
Postat av: Jennie m malva

Åååå knickers vill ju jag/Malva oxå ha!!!! Varför gör du så här mot mig!????!! Hmm... undra vilken färg ja vill ha... Vad tar du för knickersena? (Vilken konstig böjning.. *s*) Ha en underbar sommar, kommer sakna dig sååå när du är borta.

2007-06-15 @ 12:52:59
URL: http://albinomalva.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Snygga:)

2007-06-17 @ 15:18:19
Postat av: Anna-Lena

Trevlig midsommar:)

2007-06-21 @ 20:14:36
Postat av: Jennie m malva

Glad Midsommar!!! Firar ni det där nere i Tyskland?

2007-06-22 @ 10:51:03
URL: http://albinomalva.blogg.se
Postat av: Lotten

Kul att ni gillade knickersarna! (haha, du har rätt jennie, skum böjning)
Och midsommar var fin tack :-) Vi körde ett litet privatfirande, daligt med midsommarstänger i Hannover annars.

2007-06-28 @ 14:49:51
URL: http://cmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0