Grått är flott

Ja, det rimmar ju när man säger det även om det inte blir så bra i skrift :-) Jag testade att trycka pa gråa grejer och det blev stiligt :-)

      

Det finns även en snygg byxkombo som är finfin till, svart med grå muddar. Simon fick modella lite ikväll innan läggdags och sen lade mamman in en massa på tradera, 4 grejer från skörden är redan väck! Kul!!!!

Fick mail från Rumba att de ville beställa byxor, superkul ju!!! Ser ut att vara en finfin affär med massa fina grejer.

Ha det gott!!!

Kommentarer
Postat av: Beatas fanklub! /Karolina

Vill du att jag ska höra mig för på Lilla Mirakel här i Umeå angående att sälja dina kläder?/Karolina

2007-03-22 @ 08:30:59
Postat av: Jessica

Vilken beslutsångest jag har haft. Jag vill ju ha ALLA färger och kombinationer! De är ju såååå fina byxorna!!! *längtar*

2007-03-22 @ 14:56:24
URL: http://missla.blogg.se
Postat av: Mia

Kul att du ska sälja på Rumba! En favorit hos en annan favorit :-)!

2007-03-26 @ 23:47:37
Postat av: Mia

...det var jag där innan om du undrade ;)!

2007-03-26 @ 23:47:58
URL: http://barnsligt.blogg.se/
Postat av: Linda S

Byxorna och bodyn är helt ljuvliga! Sonen min är så fin i sin gråa fiatpolski med svarta byxor med grå mudd!

2007-03-29 @ 15:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0