gult och brunt

Bara sa att ni inte tror att jag ligger pa latsidan.... ;-) Jag har massor av beställningar och tänkte försöka halla löftet att halla mig ifran tradera ett litet tag sa jag hinner ikapp. Det här gjordes igar. Och en del tryckta grejer ocksa...:

massa grejer

Hmmm, märks det att jag gillar gult och brunt? Och manga kunder ocksa verkar det som.

Det kom en leverans fran Continental Clothing för nagra dagar sen, sa nu finns det mössor i massa storlekar och även sadana här snygga linnen i svart och vitt. De är bättre för flerfärgstryck än de färgglada stretchiga linnena fran andra leverantören. Var tvungen att prova med en kikling.... :-)

 

Här är det full vår!!!! Sååå trevligt! 18 grader och massor av sol och den tänkte jag gå ut och njuta av nu! Tjingeling :-)

Kommentarer
Postat av: Beatas fanklub! /Karolina

Underbart!!! Både kläderna och väderleken...och ni har ju redan löv på träden! Här i Umeå håller det på att tina bort längs husväggarna. :-) /Karolina

2007-03-28 @ 17:34:55
Postat av: Jessica

Skoj att se lite produkter!
Jag vill ha linnen och mössor med! =)

2007-03-28 @ 19:29:14
URL: http://missla.blogg.se
Postat av: Myrna

Den där bruna velourhoodien med ficka på magen känner jag igen. Då är man inte ensam om den längre... ;-)

Skönt att höra att du tar dig tid att njuta av våren!

2007-03-28 @ 20:46:34
Postat av: Anna-Lena

Paketet kom idag!:). Byxorna är jättefina, foton kommer senare:). Och TACK för bonusen, kanonsnygg!!

2007-03-29 @ 14:48:43
Postat av: Sussi

*springer igenom och önskar en fin fredag...*

2007-03-30 @ 09:38:50
Postat av: mariedar

Idag fick jag mitt otroligt fina set med bruna velourbyxor och hoodie med ficka, allt med rosa muddar, TACK! Och linnet var också superfint, tack igen!

2007-03-30 @ 23:12:49
Postat av: Sussi

Förresten - jag har kalas idag!!
du är bjuden :)

/Kram Sussi

2007-04-01 @ 17:08:17
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Kristina

Hej Lotten, Kristina från your dear old grafikklass här! Jag var på Merkado idag och då berättade Kajsa om din blogg, skitkul! Det verkar ju gå hur bra som helst för dig, gud vad bra. Deutschland is the shit. Och Simon har vuxit till sig, kommer bli en stilig karl det där. Men han har ju bra gener att brås på. Hoppas allt är bra annars, slit inte ihjäl dig och bli inte (alltför) tradera-beroende... :) Kram!

2007-04-01 @ 20:12:04
Postat av: MammaMalin

Hej igen Lotten,

Nu blev jag ju helsugen på fler grejer...!
Finns de gulrandiga och bruna byxorna till försäljning i stl 86?
Och vita linnet med gul/bruna kiklingen - finns den som t-shirt (långärmad eller kortärmad spelar ingen roll)? Också i stl 86. Om inte - finns det linnet som syns på bilden i stl 86?

I så fall vill jag ju ha, förstås!

Mvh,
/Malin

2007-10-16 @ 12:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0