Multicar

Japp. Här kommer äntligen en bild pa det där lilla projektet jag sysslar med här pa hemmaplan. 2 killar som ska aka till Sydafrika fran Hannover med en litenliten lastbilslikande sak (fast den är inte alls sa snabb) kallad Multicar. Tydligen är det snarare ett fordon för parkarbetare än världsresenärer. Trycket är designat av mig och sambon efter deras önskemal. Och här star jag och posar för er sa att ni ser hur det ser ut:

multicar

Mycket trevlig topp fran American Aparell förresten, jag var ju tvungen att hugga en egen direkt!  Hur skön som helst pa alla sätt och vis. Det kom även nagra rosa klänningar som snabbt förgylldes med bruna kiklingar och sonen hade som vanligt iiiingenting emot att modella. Testade med nagra pa tradera och efter nagra timmar var 2 av 3 borta! Tjoho!! Sa nu har jag tryckt nagra nya som ligger här och väntar pa mera atgang :-) Det finns även nagra med bruna fiat polski, inte helt fel de heller.

simone

Näää, nu ska jag jobba vidare. Tjingeling salänge!

Kommentarer
Postat av: Jennie m malva

Tjusig tröja, kommer det trycket som försäljning sen? Mailade dig igår, nu är det dags för en ny beställning. *kram*

2007-05-08 @ 10:21:55
URL: http://albinomalva.blogg.se
Postat av: lisa

var bara tvungen att titta in i din blogg eftersom jag shoppade loss lite cmig på harmonibarn till dotterns namnfest. skönt att se att du inte bara finns på tradera utan expanderar hej vilt!

2007-05-12 @ 21:49:03
URL: http://www.schmut.net
Postat av: lisa

förresten, jag måste fråga om du kommer göra fler väskor som tex midjeväskan? jag missade den auktionen på tradera.

2007-05-12 @ 21:59:37
URL: http://www.schmut.net
Postat av: Lotten

Hej Lisa! Treeevligt att du har hittat till Harmoni Barn! Japp, jag expanderar hejvilt, hinner ju knappt med själv :-) Och midjeväska, hmmm, planen var att lägga ner, de tar sadan attans tid. Men om du mailar mig med önskemal sa ska det nog ga att ordna nan till. Fast det blev surt lite betalt för dem pa tradera, tjänade väl en femma i timmen eller sa nagonting... Fast jag vet att de hamnade hos folk som uppskattade dem mycket och det är ju ocksa trevligt. Bättre än att de ligger och skräpar här. :-)

2007-05-13 @ 16:11:52
URL: http://cmig.blogg.se
Postat av: Jennie m malva

Jag håller med Lisa. Mer väskor åt folket!!! Har ju missat alla på tradera, din fuling som la ut dom när jag inte hade nå internet.... *hytter med näven*

2007-05-13 @ 19:09:51
URL: http://albinomalva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0