snart jul

MulticarSäten


Sätena är klara, upphämtade och är snart på väg till Afrika! Ojoj vilken resa de har framför sig, de få timmar jag slet med att få fin passform står sig slätt :-) Mottagarna blev i alla fall nöjda och jag önskar helt enkelt gute reise!

Annars är det julrusch. 2 affärer väntar på sina beställningar och det kommer in en sådär 2-3 privatbeställningar om dagen, trevligt! Jag försöker jobba undan efterhand, det är ju inget att be för, snart blir det paus (tur att man har ett sådant trevligt jobb som man gärna gör!). Redan den 6.e december bär det nämligen av mot Sverige så det är helt klart fördelaktigt att ha hört av sig innan dess ifall man är sugen på Cmig-julklappar. Kommer hem igen den 17.e, liite tajt där, men några grejer kan gå. Funderar på att göra något slags inlägg om vad som överhuvudtaget finns här i lagret, kan det vara något? Glöm inte att kika in på rean också, där är flitigt uppdaterat och det finns tjusiga grejer kvar. Bonus är dessutom; shoppar man rea så blir portot på eventuell övrig beställning gratis.

Jag finns numera att handla även i Tyskland! Tänkte att det var på tiden, så jag letade reda på en affär som såg ut att sälja passande andra produkter och mailade helt enkelt och frågade ifall det kunde finnas intresse, och det fanns det! Kater Schorsch är namnet och numera finns där några velourbyxor och Fiat Polski-tröjor tillsammans med det i övrigt ganska så danska sortimentet. Den finfina nyöppnade butiken Chickenpox har också fått sig en egen hemsida som finns här, där säljs enbart svenska märken, trevligt tycker jag och tackar för att man som exilsvensk också får vara med :-)

Japp, det var nog allt för den här gången.

Kommentarer
Postat av: martina

jo men en liten date hade ju suttit fint... jobbar dock fortfarande och gör de fram till jul - sen är det julledighet och föräldraledighet som gäller. Men vi kan väl se om vi får till nåt?! du kan väl messa mig när du är i svea-rike?

2007-11-30 @ 14:59:59
Postat av: martina

he he var inne på afrika resans hemsida, säger bara; tyskar! John har berätta om en galen tysk familj med småbarn och allt som körde sin folkabuss genom hela afrika för att komma till Tanzania och blev beskjutna nån stans i Sudan eller likande... smart att köra genom ett land det är krig i... men de kom visst helskinnade hela vägen till Pangani. Men jag upprepar det en gång till; tyskar!

2007-11-30 @ 15:04:14
Postat av: Jenny Stensli

Tack för den supercoola räv-tröjan. Nu är jag sugen på shoppa mer :) Kram

2007-12-03 @ 19:35:14
URL: http://jello-stensli.blogspot.com/
Postat av: Lotten

martina
Här ska messas!

Jenni
Trevligttrevligt att räven gillades! :-)

2007-12-05 @ 12:25:19
URL: http://cmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0