hmm, rubrik?

Just nu händer det inte mycket. Betar av lite affärsbeställningar samt kombinerar detta med att vara sjuk, bläää. Inget kul alls, det fastnade visst en förkylning under sverigevistelsen och den verkar ha spårat ur.
Måste fixa nya storleksetiketter... och beställa lite turkos mudd.... och beställa lite annat också. Kommer mer spännande inlägg inom snar framtid hoppas jag! Det kliar ju i fingrarna att sy en massa på min nyservade maskin. Servarmannen hamnade i lätt chock när han öppnande den... den har visst fått slita hårt :-)

Den stackars kiklingen börjar bli krasslig också, Tror inte att den klarar många tryck till, ramen börjar bli lite väl geggig och hålig. Särskilt illa är det med flerfärgstrycket. Jag gjorde nyligen ett stort lass till en affär och passade då på att fixa lite till lagret, så det finns ganska många sådana här:

och sådana här:

och dessa:

Och den här bilden är också så tjusig att den borde visas:

Nu en ny färgkombo som är snygg som bara den, grå med brun!! Mmmmmm, me like! Det ser lite ut som svart på bilden, men det är det då inte.

gra m brun


Hej så länge från snorigt tyskland.

Kommentarer
Postat av: Rosa

Hej på er krassliga kicklingar.
Här i Sweden är det mycket förkylningar på dagis. Har själv haft lite ont i halsen men det skrämde jag på flykten igen.
Ni får krya på er, kram

2008-02-22 @ 15:18:48
Postat av: Lotten

Hej Rosa!
Tacktack för kryapådig-hälsningarna, de behövs...
Kram

2008-02-25 @ 19:28:26
URL: http://cmig.blogg.se
Postat av: Carola

Vad är det för pris på det snygga svarta linnet?

2008-02-27 @ 17:55:09
Postat av: Lotten

Carola
De kostar 140 pix + 20 i porto :-) Finns i stl 68/74, 80, 86/92 och 98/104

2008-02-27 @ 21:18:58
URL: http://cmig.blogg.se
Postat av: jes

Snygga byxor snygg färgkombination

2008-03-14 @ 13:29:40
URL: http://[email protected]
Postat av: Carolin

Undrar vad mössan kostar? Urhäftiga kläder du har ju :)

2008-03-18 @ 16:00:42
URL: http://kluddan.blogspot.com
Postat av: Jonas fru

Åh shit, kikling får inte försvinna *gråter*
jag som tänkt beställa flera tröjor till alla gravida som ska få smått sen, måste jag göra det nu då så man e säker på att man får?
*panik*
Kan du inte göra en ny? detta går ju inte bara...

2008-03-18 @ 22:06:44
Postat av: Lotten

jes
Tackartackar!

Carolin
Trevligt att höra! Mössa går loss på 125 pix + 10 i porto från Tyskland. Bäst är att maila till [email protected] ifall man vill beställa något :-)

Jonas fru
Oj, jag ser att du är ett troget kiklingfan :-) Jaa, det är allt lite svårt, vad gör man med en döende ram? Orginalet är också lite illa däran eftersom jag har använt det som mall vid tryckningar. Men jag ska göra mitt allra bästa för att designa en värdig efterträdare så fort jag hinner! Och nån liten tryckning till kan det allt bli, så kasta gärna över dina önskemål ifall du har några :-) Finns ju en och annan kikling i lager också...

2008-03-19 @ 21:41:40
URL: http://cmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0