hemma

Nu är vi hemma i Hannover igen, detta sedan inte så många dagar. Allt är finemang och det ligger en ursöt liten 4-veckors och sover i mitt knä. Hade ju egentligen tänkt att ta något tjusigt kort tidigare idag för att kunna uppdatera med, men det visade sig att kameran hade lämnat huset så det får bli en annan dag. Är dessutom lite enarmad just nu så jag orkar såklart inte hämta kameran och ladda över några sverigebilder.

Det har visat sig att de där vuxenbyxorna har sålts slut som lämnades till affär här i hannover innan vi åkte, inte illa..! I brist på mer spännande bilder kan man få se hur de såg ut med sprickfärdig mage. Och så lovar jag mer bilder på innehållet snart.

  

Och tack igen för alla grattis :-)

Nu ska jag dricka te och njuta lite fredagkväll.

ps. Och vill man beställa grejer går det bra att göra det igen. Sönerna sover ju ibland och det kliar allt lite i sy-och tryckarfingrarna. Kan möjligtvis ta lite längre tid än vanligt. ds

Kommentarer
Postat av: mirre

Välkommen hem igen, jag hoppas ni mår toppen.Hojta på msn när du har tid. KRAM

2008-07-19 @ 23:34:29
URL: http://kaksi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0