byxor



Idag ska jag iväg och leverera dambyxor till en affär, ska bli spännande att se hur det går för dem, de har ju bara gjorts på beställning förut. Innehavaren tyckte att de små var så söta, så det fick bli en minibyxa par till varje storbyxa också. Efter leverans blir det besök hos 2 affärer till, påfyllning i den ena innan jag åker iväg och inkassering av stålar i den andra. Den ska tyvärr upphöra, min favoritaffär precis runt hörnet där vi bodde förut, så det har varit utförsäljning och tydligen har det gått galet bra så det finns inte mycket kvar att hämta hem, vilket ju är trevligt. Fast synd att affären lägger ner, galet rolig sömmerska som har den.

Ja då tar jag och beger mig ut i tropikerna nu då! Det är vaaaaarmt :-) 

Kommentarer
Postat av: jes

Va roligt med vuxen kläds leverans till affär , lycka till de ser jättefina ut, härliga färger.

2008-06-08 @ 19:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0