Snigelkottsbyxor

Det har legat några svarta tights här och drällt alldeles för länge och äntligen har de fått något på sig så numera är de snigelkottsbyxor. Fast jag vet inte.. inte 100% nöjd så det blir inga fler. Men jag vill gärna bli av med de som är här så slå gärna till :-) 140 pix inklusive porto. Jag har 2 stycken och som vanligt när det gäller American Apparel så är deras  åldersstorlekar allt lite snålt tilltagna:

stl 12-18 månander 74, innerbensmått 26cm
stl 18-24 månader 74/80, innerbensmått 28cm

 
Inte bästa bilden men man ser lite hur de sitter på en Simon innan han blev så stor som han är nu. (20 månader och stl 18-24M på bilden)

Nää, om man skulle ta och fira sig själv nu lite? Kvinna som man är :-) Har ju t.o.m. nya byxor på mig som blev klara idag. Svarta linnebralls med mörkgrå muddar som blev väldigt trevliga. Kanske kan bli några i mindre storlekar framåt sommaren.



Uppdatering: Båda snigelkottsbyxorna är sålda


 

Kommentarer
Postat av: Mirre

Det här har faktiskt varit ett par av våra favoritbrallor. Vi har knölat ner Vince i dom ett tag nu fast dom blivit för små. :-) Nu har jag lagt undan dom i hans spara och minnas låda.

2009-01-27 @ 02:05:22
URL: http://kaksi.blogg.se/
Postat av: Lotten

Kul att höra! Ja attans att de inte är större... men Killian fortsätter ju stafetten i sin svarta snigelkottströja :D

2009-01-27 @ 09:02:27
URL: http://cmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0