Lyx!!!

Det är värst vad man har fått det lyxigt nuförtiden! Flytten innebar ju ett eget arbetsrum (äntligen...!) och det är inte det lilla rummet heller. Här är nästan så stort så att man skäms... jag menar, kolla här:


 


Ett gigantiskt arbetsbord får lätt plats, ganska mycket skönare än att kräla runt på golvet intryckt mellan soffan och hyllan i förra lägenheten. Dessutom en syhörna, ett rejält lager, en datorhörna och en tryckhörna. Kringflygande velourludd på samma kvadratmeter som tryckfärger var aldrig någon bra idé :-)

För tillfället görs det en massa vuxenbyxor till massa vänner här i Hannover, alla vill ha. Och det är ju inte så konstigt, finns ju inget skönare att hoppa i när man är hemma, ja eller inte hemma. Personligen bor jag i mina. Och så går jag och funderar på nya motiv, börjar ju bli dags. Få se om jag hinner nåt snart. Trevligt nog bor jag numera endast ca 3 minuters promenad från stället där jag belyser mina ramar och fixerar tröjorna.

Bis bald!


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Åå va kul med mycket utrymme:), ser stort och trevligt ut.

2008-05-21 @ 15:10:05
Postat av: Rosa

Åååå så fint du har fått det. Måste kännas helt underbart att ha ett eget arbetsrum. Lycka till önskar vi i Kattarp

2008-05-21 @ 15:12:22
Postat av: Ann-Sofie

Hej!
Vad härligt med ett arbetsrum. Roligt att det verkar gå bra för dig. Jag är inne på din blogg ibland och spanar på allt fint du gör. Kan man köpa de där vuxenbyxorna? De ser ju fantastiskt sköööna ut!

2008-05-24 @ 18:12:13
Postat av: Lotten

Anna-Lena
Ja, det är det! :-)
Rosa
Tacktack!!
Ann-Sofie
Trevligt att höra! Och visst kan man handla byxor till sig. De kostar 350 pix + porto för vuxna och sys upp efter mått i vilken färgkombo man vill. Det är bara att maila ifall det finns intresse!

2008-05-25 @ 01:30:30
URL: http://cmig.blogg.se
Postat av: Carola

Vad härligt det ser ut med alla tyger fint och prydligt på alla hyllorna. Du är värd ett arbetsrum med tanke på alla härliga kläder du gör.
Vi hörs kanske snart igen
Carola www.cbkids.se

2008-05-26 @ 15:09:58
URL: http://www.cbkids.se
Postat av: jes

ÅÅÅ jag blir grön av avundsjuka, vilket underbart rum, va kul att du har så många beställningar på byxor :)

2008-05-27 @ 10:29:43
Postat av: Malin

wow vilket syrum!!! Helt underbart och verkligen massor massor av tyger.Tänk att få botanisera där, färstår att du gillar det!

Mvh Malin

2008-06-30 @ 23:56:45
URL: http://scrappandemamman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0