Gula byxor att bli glad av

Här har det jobbats som bara den de senaste dagarna, detta för att bli klar med beställningen till Chickepox. Numera är dessa flotta saker på väg dit:
  

Simon börjar också visa prov på en konstnärlig ådra och tydligen var det väldigt viktigt att han skulle rita några teckningar som skulle med till affären i Stockholm. Sedan skulle det hjälpas till att packas paket och helst av allt skulle en hel stor låda i den andra lådan men eftersom mamman tyckte att det var en dålig idé så fick den ändå stanna utanför. Mika hjälpte också till genom att sova sig genom hela eftermiddagen.
Jag har två nya kompisar! De sysslar med liknande grejer fast på olika sätt. Den ena är en ny skrivare som skriver ut mina lappar utan att trilskas och hoppa över färger som den gamla, och den andra är en finfin tryckmaskin som gör tryckarbetet mycket lättare.
 

Det har regnat här massor de senaste dagarna och finns inte solen utomhus kan man ju alltid ordna den inomhus :-) Mika förärades igår ett par nya byxor i finaste gul med orangea muddar och Simon fick äran att överta ett par nytryckta Snigelkottkalsipper. American Apparel har precis gjort en version för barn och  de var ju bara tvungna att provbeställas i senaste beställnigen, urflott färg! Jag upptäckte också att Mika minsann kunde ha minsta tröjstorleken numera, så det blev en sådan till honom med.
  

Ska ge mig på en massa andra grejer som har fått vänta alltför länge nu.

So long!

Kommentarer
Postat av: lotlin

schyssta kalsipper!

2008-10-02 @ 10:43:57
URL: http://fnurr.blogspot.com
Postat av: jes

Vilka hräliga kläder allihopa och va mycket du sytt, men min favorit blir nog underbyxorna/kallingarna med tryck på rumpan super coola!!!!

2008-10-02 @ 11:17:10
URL: http://manmademm.blogspot.com
Postat av: martina

Döm min förvåning när jag inne på myrorna i hemstaden hittade en cmig mössa, det var en liten jörg på den, tyvärr var den ju alldeles för stor för N så den fick hänga kvar. Men då blev jag nostalgisk och tänkte på när Jörg/Simon oss helt ovetande låg i din mage när vi röjdde runt i vårt radhus i Bagamoyo! hihi Kramar i massor.



Ps kan du inte kolla upp vad tåg kostar och hur många timmar det tar - nu är det ju inte länge kvar tills jag börjar jobba igen så vi får se om det hinns en visit.

Gos till er alla.

2008-10-02 @ 14:15:47
URL: http://www.mtotodesign.blogspot.com
Postat av: Lotten

lotlin o jes

Tackars :-D Simon gillade dem ocksa skarpt.



Martina

Oh, hihi. Ja se sma Jörgar kan man hitta pa de mest oförutsedda platser ;-) Visit ja tack! Ska kolla upp senare idag efter en sovning, känner mig lite mör just nu efter nattens symaraton.

Kramar!

2008-10-03 @ 10:26:01
URL: http://cmig.blogg.se/
Postat av: Bianca

hello charlotte,

the pants are great... and your boys too :-).

bianca

2008-10-04 @ 20:44:30
URL: http://blog.limetrees.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0