SnigelkottPyjamas och semester


Det har kommit in en beställning från en kund som var så nöjd med sin rävlingspyjamas att hon nu ville ha en större. Nu var det så att den största storleken råkade vara den som det mottagande barnet redan hade i sin ägo, men då var det ju bara att köra vidare på samma vinnande koncept fast tvådelat! Passar ju ändå bättre för folk som befinner sig i övergången bäbis till barn.
Ekologiska naturvita byxor och tröja köptes hem (eftersom det inte fanns hemma i rätt storlek) och på dem trycktes det färgglada snigelkottar och sedan blev det orangea muddar till det, snyggt och praktiskt i ett!
Och här syns reslutatet på både ettåring och nästan-fyraåring, båda i samma storlek alltså.



Imorgon startar semestern! Det blir en sverigetur på några veckor så jag lär ligga lågt här.  En fortsatt trevlig sommar önskar jag er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men vad har hänt med Simons hår, en sommarklippning!? Fin!



Har det underbart och hör av er om ni närmar er!



Stor kram!

2009-08-05 @ 15:35:35
URL: http://bonkelimini.blogg.se/
Postat av: mirre

fiiiiina

2009-08-06 @ 14:34:19
URL: http://kaksi.blogg.se/
Postat av: Lotten

Hanna

Jo det var jag som slant med saxen när jag skulle klippa till de sista byxorna innan semestern ;)



Mirre

Tackars!

2009-08-29 @ 11:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0