Ny header



Ja inte här, utan i min DawandaShop. Det har varit en väldans ruljans där den senaste veckan, så den verkar ha gjort susen :) Jag har minsann också tagit mig i kragen och fotat en massa dam- och herrtröjor och lagt in där. Dessutom har det blivit lite rensning i lagret och ifall man gillar svart och rosa för lite billigare än vanligt så rekommenderas en kik in på tradera.

Nu får det vara färdiglänkat och jag ska ge mig på ett par vinröda manchesterbyxor som ligger här och väntar på att bli hopsydda.

Kommentarer
Postat av: mirre

Vad snygg header. Har du gjort den i tusch eller?

2009-12-03 @ 20:46:58
Postat av: Lotten

Tack!

Det är ett samarbete med mannen här hemma. Bilden är sammansatt och färglagd i datorn efter att ha scannat in mina tuschteckningar.

2009-12-04 @ 08:13:33
URL: http://cmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0