rävling i snigelkott i Hannover


Inläggen undertill ser lite mystiska ut nu, men det fick bli så för att få in dem i till-salu-kategorin. Numera kan man ju shoppa dessa trevliga diskhanddukar, och frågar man rävlingen som vi har i köket så gillar den att torka disk, detta utan att ludda, mycket viktig egenskap hos en diskhandduk om du frågar mig. Vid fotograferingen dök den vanliga modellen upp och ville också vara med, så han fick stå och fejkhålla i en handduk. Och jag lovar att det inte var meningen, men det blev ju faktiskt så att alla grejerna på bilden finns med två gånger, rävling i snigelkott i hannover! Det syns ju inte jättetydligt, men det är allt en snigelkott som tittar fram där på Simons tröja.



Ja och ifall någon undrar var jag har hållit hus på sistone så är svaret sverigetur och sen lite sjukdom på det. Det förstnämnda var väldigt trevligt, tack alla ni fina i Stockholm som jag och Mika hade äran att få träffa där!!


Kommentarer
Postat av: Hanna Ö

Jag skulle vilja ha en diskhandduk med Hannover på, och en sån haklapp här under med snigelkotten på. Kan jag beställa det?

2009-06-11 @ 18:51:57
URL: http://chickenpoxsoder.blogspot.com
Postat av: Lotten

Det går alldeles ypperligt så jag betraktar det här som en beställning och mailar dig!

2009-06-11 @ 20:52:04
URL: http://cmig.blogg.se/
Postat av: Anette

Liebe Charlotte



...ich habe kein Wort verstanden, doch die Bilder sind Klasse:-)))



Liebe Grüsse

Anette

2009-06-12 @ 16:19:10
Postat av: Lotten

Anette

Wo warst du denn in Schwedischunterricht in der Schule? ;) Dann muß ich wohl beim nächsten dawandatreffen euch ein Kurs geben.. oder googletranslater auf meine Seite installieren :)

2009-06-15 @ 10:40:36
URL: http://cmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0