Randiga specialare

Jag har några ensamma randiga grejer här som söker nya hem. De här svartvitrandiga byxorna är i stl 80/86 och är de enda som finns kvar i det tyget. Kan bli någons för vanliga 240 pix
UPPDATERING. de svartvitrandiga är sålda nu.

Andra ränder i ytterst begränsad upplaga är de här, rödorangea ihopsydda stl 92 samt ett par i brun-ljusblårandigt stl 80/86, båda väntar på mudd i valfri färg. Vanliga priset gäller, dvs 240 kr för en bralla. Maila mig snabbt som attans ifall någon vill ha eftersom det bara finns de här. Mika lade beslag på ett par i minsta storleken endast några timmar efter sin födsel. De hade olivgrön mudd och han var väldigt nöjd med det.



Fler ränder som finns till salu och dessutom på REA är brunvita sådana. Tyget är märkligt, lite manchesteraktigt liksom, inte bara ränder i färgen utan även i själva velourstrukturen och med en del ränder utan ludd. Hoppas det går att tyda på närbilderna, annars kan man alltid maila för bättre bilder. Endast 120 kronor för ett par!! Här kan det skumma tyget ju inte fortsätta att ligga och drälla i alla evighet. Brun och gul mudd är flott, men orange skulle nog också vara fint. Det finns några meter tyg, så alla storlekar är beställbara.

UPPDATERING. Nu finns det bara så mycket tyg kvar av det vitbrunrandiga att det bara räcker till shorts, men det får man gärna beställa!

När jag ändå är igång kan jag ju ta och visa mina vanliga ränder också, gulorange och rödrosa. Än så länge har de bara gjorts med muddar i röd, brun och orange, men fler måste testas.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina lilla skrutt-Mika!

2009-11-23 @ 19:51:17
URL: http://bonkelimini.blogg.se/
Postat av: Lotten

Mmmm, ja han var och är det! :)

2009-11-27 @ 13:23:38
URL: http://cmig.blogg.se/
Postat av: Jaana Säker

Hej Lotten!



Jag vill gärna beställa 2par byxor i den brunvita modellen. Ett par i strl 122 och ett par i strl 92.

Vill gärna ha brun mudd på båda.



Ska kika in lite mer saker jag vill ha när jag ändå är på g :) Du kan väl maila mig på facebook när du ser detta :)

2009-11-29 @ 02:29:24
URL: http://jaana.saeker.se/
Postat av: Lotten

Jaana

Så gärna så, inboxad!

2009-11-29 @ 02:55:19
URL: http://cmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0