Fler orangea Gunnars


Lagret av de lila och mörkblå Living Crafts-tröjorna är påfyllt och finns numera i stl 80, 92, 104, 116 och 128. Det är förresten min överstättning, i tröjorna står storleken större angivet, men då blir de alldeles för små. Simon som numera är prick 98 cm lång ståtar t.ex i deras stl 116 på bilderna, dvs min 104. Mika har rasat iväg till hela 76 cm passar fint i deras 92, alltså 80 i mina ögon.

Den orangea Gunnar Gråsugga har också hamnat på andra plagg och han verkar trivas bra på flera färger.





Apropå Gunnar, jag lade upp den här på tyska dawanda för ett litet tag sedan, och ungefär tio minuter senare var den såld. Det var snabba ryck...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0