en hatt till expediten

Strax innan helgen fick vi hem ett nytt skåp som vi hade handlat till hallen. Det var tvådelat och det visade sig att det var mycket finare att bara ställa underdelen där. Alltså hade vi en urtjusig skåpöverdel till övers som vi inte riktigt visste var den skulle hamna, men nu vet vi det, expediten har fått hatt!


Och därmed har mina sydda alster även fått ett respektabelt hem medan de väntar på att prånglas ut. Rätt mycket trevligare än att ha dem liggandes i en flyttkartong. Det är inte snålt med plats, så man kan även stapla in kläder till affärsbeställningar som där kan vänta på att resten av beställningen ska blir klar.


Den sitter ju lite högt, såsom hattar gör, men ställer man sig på en stol så är man snabbt där, det kändes nämligen inte som en bra idé att ha en pryl med glasdörrar i rävlingshöjd..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Riktigt snygg och praktisk!



En annan sak, du har inte vägarna förbi Malmö i mitten av februari? :)

2010-02-01 @ 16:47:28
URL: http://bonkelimini.blogg.se/
Postat av: Lotten

Gammalt och nytt i en märklig symbios. Och vill man dela upp det så tillhör det översta kategorin snygg medan nederdelen mer passar på benämningen praktisk.



Det blir nog ingen Malmö för mig om några veckor, däremot får jag hit Malmö veckan efter mitten av februari och det ska bli trevligt! Missar jag er nu igen?! Naj!!!

2010-02-01 @ 22:22:44
URL: http://cmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0