fler vykort!

Numera har jag fyra vykortsmotiv, idag har nämligen Beata fått sällskap av rävlingar, snigelkottar samt den gamla trotjänaren Kikling!



Jag har ju varit osmidig nog att använda orginalet till kiklingen under inpassningen av screentryckningen av den, med resultatet att den har blivit full med färg och inte kan användas längre. Men det bör ju inte stoppa den från att hamna på vykort, så jag ritade helt enkelt en ny, och eftersom det handlar om ett fjäderfä är ju tusch och fjäder ett måste! ;)


Det är inte gjort i en handvändning, att ordna till förlagor till vykorten, kvalitéten på bilderna måste ju vara så pass bra i datorn att det ser bra ut i tryck senare. En del trix med färger krävs för att få det svarta riktigt svart, och så måste man ha koll på format och annat så att allt blir som man har tänkt. Detta har den äldsta av de tre män som jag delar hushåll med, hjälpt mig med. Tack!

Det finns alltså fyra motiv, och de är såklart till salu. Här är dealen:

5 st valfria 40kr + porto 15
vid köp av flera 5-pack blir portot 30
20 st (förslagsvis 5 av varje motiv) 120 kr + porto 30

Framsidan är matt och papperstjockleken är 300g/m²
Storlek: vanligt vykortsformat, A6, 10,4 x 14,8 cm







Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh vad fint! :)

2010-02-14 @ 19:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0