en söndag

Som ni ser har jag äntligen lyckats sammanställa alla ekologiska grejer, jag har tänkt att göra det länge och  det känns fint att det nu är gjort. En del saker är nya också t.ex kassarna:



Andra grejer har jag köpt in för att testa och de finns därför bara i ett exemplar. Strumpbyxor, trosor och några grejer i ull.

Apropå ett exemplar så är även denna fina nyss upplagd som jag också bara har en av, just nu i alla fall. En olivgrön Gunnar Gråsugga Hood i stl 86/92, jag gillar!



Under veckan kommer en nyhet att anlända som har med Beata att göra, jag väntar med spänning.
Nu söndag med familjen! Mika befinner sig fortfarande i nattlinne (ugglorna är orginal om någon undrar, minst 30 år gamla!) och Simon har redan intagit en avslappnad och kreativ attityd till dagen. Man kanske bör följa hans exempel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0