Linslus


Den där Mika alltså, han gillar att bli modellfotograferad! Medan Simon huserar på dagis om förmiddagarna hänger jag och Mika på hemmaplan och fotosession är en av hans favoritsysselsättningar. Här en blandad kompott från två förmiddagar.





En del färgkombinationer är nya och finns inte i shop ännu. Grenugglan på rosa är en sådan. Ser ut som skymning tycker jag. Så finns det shorts i olika längder. Handlar man shorts (som för övrigt kostar 200kr/st) kan man antingen välja bland storlekarna som syns här, eller ange ungefärlig storlek + önskat innerbensmått så syr jag det. Här är några exempel på färdiga kortbyxor. Kjol kan förresten också sys upp på beställning, samma pris som shortsen.
De svarta Gunnar Gråsugga-byxorna har jag bara i ett ex. Det står 18-24månader i dem, men Mika har ett annat par som han har använt från ca 6 månaders ålder, och fortfarande. Skulle tippa att de är runt stl 74 och ifall någon känner för att äga dem är priset 160.
De overalliga pyjamasarna har jag inte så många kvar av och det här är en av de sista. Resten syns längst ner här. Mika som snart blir två år har på sig stl 80/86.





Kommentarer
Postat av: Hanna

Han är HELT bedårande. Innebär det här att han inte har nåt emot att byta och ta på och av kläder?

2010-06-07 @ 22:37:55
Postat av: Lotten

Hanna

Visst är han! Och det är som du tror, han gillar det på riktigt! Jag menar, jag hinner ju oftast tröttna innan han gör det. Neeej maaammaaa, meeeeeer.

2010-06-07 @ 22:41:19
URL: http://cmig.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh, fining! Och underbart ljus i bilderna. Det här med att förena nytta och nöje alltså, det har han koll på!



Själv vaknade jag just och kan inte somna om. Lika bra att sätta sig och jobba... Kram

2010-06-08 @ 05:27:30
URL: http://bonkelimini.blogg.se/
Postat av: Lotten

Hanna

Ja det har han verkligen! Använder ju mammas klädlager som en gigantisk utklädningslåda. :)

Det var tidig vakning! Hoppas du hade en lugn och fin arbetsstund, är ju rätt trevligt sådär för sig själv ibland, särskilt i sommartider när det redan är ljust ute. Kram tillbaks från soligt Hannover

2010-06-08 @ 13:10:03
URL: http://cmig.blogg.se/
Postat av: Sara

Det var ju verkligen en gullelus du har. Tänk att han redan blir 2 snart! Så gosig!

2010-06-08 @ 21:43:51
URL: http://ikketikketheo.wordpress.com/
Postat av: Mirre

Åååååh finingen!

2010-06-09 @ 00:32:56
Postat av: Lilla Gryn

Men du, hur kommer det sig att jag missat din blogg! Hur fina saker som helst du gör!! Vad roligt!!



Jag kommer gärna tillbaka.



2010-06-11 @ 12:49:21
URL: http://www.lillagryn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0