lotten har avgjort!


Oj vilken uppslutning det blev för rävlingtävling! Tack för alla fina kommentarer, jag blev jätteglad av att läsa dem! Om man skulle dela ut ett pris till den allra bästa så skulle det gå till min fina vän Amanda, jag blev ju nästan tårögd av hennes dikt.
Idag var det dragning och en vinnare har utsetts. Eller nä, det har det inte. TVÅ vinnare har utsetts! Jag visste inte vilken av mina rävlingar som skulle få den stora äran, så de fick helt enkelt ta varsin!

först fixades lappar (tur man sparar på pappersremsorna som blir över när jag skär etiketter)
sedan skrevs det namn
i med alla här. funkade även utmärkt för att skaka runt dem
två lyckorävlingar sitter redo
simon var först ut
sedan mika
efter det stängdes väskan och vi kollade vad det stod på lapparna. sofia kan tacka simon
och ylva kan tacka mika!

Efteråt forsatte de att plocka lappar med stor iver, men det var ju de två första som gällde. Simon tyckte att alla skulle vinna, och det hade ju varit fint!

TACK igen till alla medverkande!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, vad glad jag blir. Tack så mycket Simon, du valde rätt lapp. :) Nu måste jag bara fundera ut vad jag ska välja. Återkommer i frågan.

2010-06-11 @ 22:41:32
URL: http://gullhjarta.blogspot.com
Postat av: Helena

Grattis till vinnarna! Väldigt generös utlottning!

2010-06-11 @ 23:24:58
URL: http://lillofant.blogspot.com
Postat av: Lotten

Sofia

Japp, det är bara att välja och vraka nu! :)

Helena

Vad fint med en grattispåhejare! Roligt att tävlingen uppskattades så och fick så många deltagare!

2010-06-12 @ 15:44:59
URL: http://cmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0