fler ugglekombinationer


Jag har gjort fler kombinationer av de nya uggletrycken. 9 ugglor har fördelen att de kan delas upp efter behag och här har vi t.ex hooden 4 ugglor, dvs en fram och tre bak. Jag testade även de båda mössorna 3 ugglor och 1 uggla.


Jag blev inte så lite förvånad när Simon snodde åt sig den bruna 1ugglemössan i stl 4-18månader och tryckte på den på sitt 4-åriga huvud. Japp, funkade! Fast kanske inte att rekommendera som nyinköp. Och Mika fick posera i den svarta.


Här har ni grenugglan igen på mössa och på mörkgul med färg. Och så en galaxblå 9 ugglor T-tröja. Alla tre är ekologiska.

När jag ändå är i farten kan jag ju visa nytryckta kiklingar och dessutom ett par nytryckta svarta små byxor med en Gunnar Gråsugga. De har legat här otryckta hur länge som helst. Mika har ett par i samma storlek ärvda av Simon som han har använt sen minst ett år, och han får allt ta och modella i de här någon dag snart, jag tror han kommer bli helfin. Ja och de andra är givetvis mörkblå och lila ekologisk kikling, långärmade tröjor, samt en naturvit kiklingmössa i den där allra minsta storleken, 4-18M.



Ska ta och uppdatera in grejerna i SHOP nån gång snart också...

UPPDATERING
och NU har jag uppdaterat ovanstående shop!! Alla köpbara ugglor är inne och lite annat också.

Kommentarer
Postat av: Sara Kardevall

Hej!
Superfina grejer!:) Jag håller på och studerar mode&design och undrar om du har ett bra tips på hur man ska trycka? Har du använt dig av screentryck?
Hur lyckades du få fåglarna i andra färger än en?

Tack för svar!:)
Med vänliga hälsningar

Svar: Tack för fin respons! Du har rätt i att det är screentryckt. Här kan man läsa hur jag gör: http://www.cmig.se/om-cmig-2/om-screentyckning/
[email protected]

2012-09-11 @ 16:50:38
URL: http://sweetmysteries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0