Innan jag traderar..


Nu har de legat för länge.. det är alltför dålig rotation på vuxentröjorna, eller, inte de nyare modellerna, men de som jag hade först. Dags att de byter innehavare och istället för att ligga här inne i min hylla får lapa sol utomhus på ny lycklig ägare/ägarinna! Först tänkte jag att jag öser in alla på tradera, men eftersom det är så drygt att lägga upp alla där testar jag ifall jag blir av med några här först. Jag tänkte lägga upp dem där med utropspris 70, men ni kan slå till här på 65 först!! Porto tillkommer som vanligt på 30 för obegränsad mängd.

Här är de, 65kr/st alltså, och det priset gäller ner till de som kallar sig för specialare. :)

Renshjälpbeställningar mailas till [email protected].



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0