blåigt

Ifall någon undrar vad det var för jeansigt som tittade fram underst i högen i förra inlägget så är det de här:

Ett par jeans i kraftigare tyg med lila ekomudd. De är redan sålda, och även ett par till som syddes upp i annan storlek. Det som återstår är ett par barnjeans i samma färgkombo i stl 110. Jag får ta och be Simon modella någon dag.


Simon i ett par mörka jeans med petrol ekomudd och massor av växmån. Av det här tyget finns det till skillnad från det ljusare ovan en hel del kvar. Sedan sista paret turkos-oliv damvelour, stl S. Och så en fin kombo barnvelour, petrol och turkos.

Kommentarer
Postat av: Lilla Gryn

Helt otroligt snygga, ett par såna vill jag ha den dagen jag får råd, vad tar du för ett par vuxenbyxor?



Dom var verkligen skit snygga!!

2010-11-11 @ 10:25:56
URL: http://lillagryn.blogspot.com
Postat av: Lotten

Tack. vad roligt att höra!!



Här är priserna:

vuxenjeans 800 (sys upp efter mått)

vuxenvelour 400 (sys upp efter mått eller S, M, L)

barnjeans 400

barnvelour 240

Ja och så porto på 30 för oändligt mycket..

2010-11-11 @ 14:01:53
URL: http://cmig.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Skickar en blog award till dig. Hämtas inne hos mig.

2010-11-15 @ 15:14:00
Postat av: Lotten

Åh, tack Pernilla!! Vilken ära, det är ju min allra första! Få se om jag vågar mig på att svara någon dag, det är ju inte gjort i ett nafs, men ge mig lite tid så! :)

2010-11-17 @ 01:16:44
URL: http://cmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0