Skansen på söndag!


Jo, nu på söndag, den 4.e september kommer jag och en hel del Cmig-grejer att finnas på Skansen kl. 11-16. Det är KSF som ordnar familjedag och om det kan man läsa mer här. Jag ska dessutom dela marknadsstånd med bästa Bonkeli! Ännu mer anledning att titta förbi alltså.

Nu återstår bara att välja vad som ska med och att packa.. enklast hade ju varit att bara ställa dit hela lagret, men det blir svårt att frakta expediten på tåget. Så jag får nog välja ut några godbitar själv i alla fall.


Välkomna!


Kommentarer
Postat av: Hanna K

Meh, exakt samma tider som jag och Maria säljer saker på Birkastans dag. Himla otur. Men vi får hoppas på fint väder åt oss allihop. Hur länge stannar du/ni?

2011-08-31 @ 07:58:26
Postat av: Linda

Åhh vad synd att vi har 3årskalas på söndag.

2011-08-31 @ 08:15:25
URL: http://viochjag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0