dagens arbetsrum

Jag har haft arbetsdag. Nästan en hel dag helt ostörd. Ändå kände jag mig inte särskilt effektiv. Kanske lite för många bollar i luften samtidigt?

Jag har tagit kort av några nya fägkombos och redigerat några gamla kort.



Tryckt vita kiklingar på några tröjor och kassar.


Klippt ut och sytt 2 st petrolbyxor.


Klippt ut och stryckt ett par linnebyxor.


Beställt nya tyger från Holland, lyssnat på radio, pratat med Stockholm, svarat på mail och bekräftat köp.


Låtit de senaste tygerna få gotta sig lite i soffan.


Klippt av en bit av ett nytt ekologiskt manchestertyg som kom igår.


Tvättat det och hängt upp på tork. Ja och en runda vanliga kläder innan dess.


Önskat att de gamla vällagrade vuxentröjorna äntligen kunde gå åt. (en femtiolapp då?!)


Packat paket.


Sedan kom Simon och de andra hem från lekplats och räddade mig. Jag och han tog en tur till paketshopen på hörnan.


Det var nog lite för mycket sol utomhus för hög effektivitet idag. Men trevligt har jag haft det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0