tygkassar i trädgården

Lite nya färger, lite nya motiv, mitt lager av tygkassar fick modella förra veckan. Både på stol, vägg, staket och tvättlina.






De är gjorda av 100% ekologisk bomull och producerade under trevliga förhållanden i Turkiet för att sedan bli handtryckta av mig.

Måtten är:
bredd 36
längd 41
längd på handtagen 62

Pris: 120kr

De är väldigt bra följeslagare när man går och handlar och även en mycket bra sak att ge som present för den passar ju alla. Jag var nyligen på en fest och det låg tre stycken i hallen vilket tyder på att jag själv gillar att ge bort dem samt att personerna som får dem gillar att använda dem.


Och vad är det för något jag har på benen? Kan det vara ett par ekologiska manchesterbyxor utan benmudd i auberginefärg? Återstår att se i ett annat inlägg..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad fint! Nu hoppas vi bara på att de där härliga väskfärgerna övertar i naturen. Den blåa tonen hoppar upp på himlen, de gröna i träden och så några lila blommer på det! Och djuren får gärna göra dig sällskap på en kopp kaffe i trädgården va?! Kram

2011-03-27 @ 08:57:50
URL: http://bonkeli.wordpress.com
Postat av: Pernilla

Oj vad fint! Och producerade under trevliga förhållanden i Turkiet låter toppen! (Och ger mig en del skojiga bilder i huvudet av hur dessa trevliga förhållanden kan se ut ;))

2011-03-28 @ 14:09:43
Postat av: Lotten

Tacktack!

Vilken bra iakttagelse Hanna, det är ju just så man vill att det ska bli snart! Med tanke på att det är tre bruna kassar av elva möjliga måste det innerbära att det ska konsumeras en väldans massa kaffe. Det blir bra det! Gunnars favoritdryck. Kram tillbaks!



Pernilla

Haha, du har rätt! Jag var bara lite lat och gjorde en snabb och förenklad omskrivning av det här:

http://www.continentalclothing.com/page/about_earthpositive_apparel

2011-03-28 @ 14:36:37
URL: http://cmig.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag förstod vad du menade, du var inte otydlig på något sätt! Det är jag som är knasig bara. ;)



En tandemkasse skulle sitta fint...

2011-03-28 @ 21:30:31
Postat av: Jenny Stensli

Tror jag ser en av dina tröjor i tidningen Family Living. En liten tjej på sid 108. Kul!

2011-03-29 @ 09:52:19
URL: http://stensli.se/blog
Postat av: Lotten

Pernilla

Inte knasig, rolig!



Jenny

Åh, tack för infon!! Det visste jag inte. Måste kollas upp.

2011-03-29 @ 12:30:28
URL: http://cmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0