Övertygande sax

Jag var lite tveksam till om kombinationen klarblå mudd och turkos skulle bli bra. Men sen fick jag syn på Simons sax som bor här i arbetsrummet, och saken var avgjord!


Och här syns ovanstående bralla samt två till som är fina med den blå mudden, det handlar alltså om turkos, mörkröd och lila.
  

Annars håller jag på och förbereder mig för en konsthantverksmarknad som ska vara i Celle nu i helgen, en liten stad som ligger några mil utanför Hannover. Här ligger ett rejält berg av nysydda byxor i alla möjliga färger och väntar, och expediten hyser ju redan massor av tryckta prylar som såklart också ska med. Tänkte se om jag kan locka dem med lite grafik också.

Kommentarer
Postat av: Petra :-)

haha cool...sahara blue & turquoise style....love it....!!

2009-11-04 @ 00:09:20
URL: http://www.ranipink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0