leveranser


Det är många leveranser just nu. För några dagar sedan skickades det här lasset till VaraNära. Någon vecka tidigare fick jag iväg ett gäng linnen till Ziggys också, men de hann aldrig fångas på bild innan de åkte. Och så en hel del till privatkunder både i Sverige och i Tyskland.

Själv har jag fått det här levererat, massor av fint tryckbart från American Apparell.

Det mesta är ekologiskt förutom några få grejer. Det finns till exempel numera varmgrå kortärmade ekotröjor till 8, 10 och 12-åringar, en Grenuggla är redan testad, men såklart kan andra tryck också göras på dem. (Simon är allt mycket finare modell än den där dockan som agerar större barn så han fick också visa sig) Påfyllning av naturvita t-tröjor gör att man nu kan bära både rävling och kikling på magen i sommar, i alla fall om man är ca 2-6 år.



Oekologiskt är de här, men eftersom det är skönaste tröjmodellen kunde jag inte stå emot. Den återfinns i 5 exemlar i olika färger i min garderob..


..där man numera också hittar de här, linnebyxorna i vuxenvariant! Tillsammans med den nya t-tröjan och bästa American Apparel-koftan är jag numera redo för sommaren. Byxorna är förresten heleko, både linnetyget och mudden. För det har kommit en stor låda med ekologisk mudd också, och lite andra grejer..


...som påfyllning av det rättvisa och ekologiska blå tyget som jag använder till den här kjolen.


Kommentarer
Postat av: Linda B

Superfin lila tröja och modell på tröja. Vad fick du leverans i för färger/stl och vad kommer tryckas för fint på dem? 8-)

2010-06-13 @ 11:28:29
Postat av: Lotten

Ja jag gillar den också mycket, uppenbarligen. :) Nu beställde jag bara lila och i storlekarna S, M, L och XL. Den finns under vuxentröjor i shop med trycket the player, som på bilden då. Men jag tänkte att det nog måste hamna några Greta Gråsugga på dem också. Eller annat önskemål?

2010-06-13 @ 11:48:41
URL: http://cmig.blogg.se/
Postat av: Linda B

Den lila tröjan är fiin! :-) Inne i en lila period, även om det är sonen som råkar ut för det lila 8-).



En liten gunnar gråsugga eller en snigelkott (i gråskala) längst nere på tröjan där du satt snigelkotten i ett blogginlägg för ett år sedan 11/6-09. Skulle jag gilla...



Funderar även på att beställa lite fler byxor till lillesyster..



Pappan tog förresten på sonen lillesysterns fina gula velourisa (56/62) Han såg inte skillnad på dem och ett par gula 98or :-D Det fungerade ju (nästan) lite tajta blev de.. (vääldigt lång användningstid)

2010-06-14 @ 12:16:27
Postat av: Lotten

En son i lila gillas!

En lila mamma är ju inte heller fel, och en snigelkott förhärligar gärna det hela ytterligare! Det är bara att kasta över ett mail med alla detaljer ifall du önskar något. :) Inte lätt för pappan när byxorna är likadana och gula. Idag fick minsann Mika på sig sina gulorangea 68-or som ännu inte har lämnat garderoben, (eftersom man blir så glad av färgen) de har gått och blivit knickers till den nästan 2-åringa unge herrn.

2010-06-14 @ 21:13:06
URL: http://cmig.blogg.se/
Postat av: Lilla Gryn

Hur snyggt som helst!! Köper du in tröjor som du trycker på eller syr du dem oxå?

2010-06-17 @ 12:31:36
URL: http://www.lillagryn.blogspot.com
Postat av: Lotten

Lilla Gryn

Tack!!

Ja, tröjor och sådant köps alltid in, jag håller mig till att sy åt ben, det skulle inte funka annars. :)

2010-06-17 @ 12:47:37
URL: http://cmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0